FVS
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
FVS

En grupp idioter med en spontan själv-förolämpande kontorshumor utan någon vilja i livet som kämpar för att göra det bästa utav sin vardag. - Fredrik Reinfeldt
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Den knarkade berättelsen!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
BonusFabbe
Epic
Epic
BonusFabbe


Man
Antal inlägg : 87
Age : 32
Stad : Tranås
Registration date : 08-08-14

Den knarkade berättelsen! Empty
InläggRubrik: Den knarkade berättelsen!   Den knarkade berättelsen! Icon_minitimelör aug 16, 2008 12:10 am

Ok, såhär går det till, jag börjar skriva berättelsen, sen fortsätter någon annan, inga kommentarer kring berättelsen ska skrivas här i denna tråd, gör det typ.. på "onödigt" det ska bara finnas delar av berättelsen, samt denna beskrivning. Jag kör:

Natten är kall, och vinden blåser. Klas den varmhjärtade Ö-lands båtisten vaknar upp ännu en gång. Han känner Ankorna andas imot hans krage när han sakta men säkert ramlar utanför båten. Klas skriker; "Hjälp! jag drunknar..." men alla lyssnar... och alla hör att det är Klas... så ingen bryr sig. Klas tar kraften till fånga och klättrar upp på bryggkanten, det första han säger är: (nästa får fortsätta här ifrån)
Till överst på sidan Gå ner
WinDesu
Epic
Epic
WinDesu


Man
Antal inlägg : 57
Age : 31
Stad : Tranås
Registration date : 08-08-14

Den knarkade berättelsen! Empty
InläggRubrik: Sv: Den knarkade berättelsen!   Den knarkade berättelsen! Icon_minitimelör aug 16, 2008 3:40 am

"Men fan va ni var långdragna era falska folkpartister!"
Klas kastar ut en fisk ur hans skjortärm.
Han kollar på klockan på vänstra armen och upptäcker i förtvivlan att klockan bara är 11 på morgonen.
"Neheps, får man väl gå tillbaka in i sömnens glada värld"
Han slumrar till på kanten av bryggan.
Pelle-Polkagris som sett hela händelsen upptäcker att Klas inte ens har någon klocka, så han blir arg och kallar Klas en lögnas.
Han plockar upp en redigt vass och hård planka och tänker slå Klas i huvudet.
Precis innan han slår till roppas han:
Till överst på sidan Gå ner
http://fvas.roflforum.net
BonusFabbe
Epic
Epic
BonusFabbe


Man
Antal inlägg : 87
Age : 32
Stad : Tranås
Registration date : 08-08-14

Den knarkade berättelsen! Empty
InläggRubrik: Sv: Den knarkade berättelsen!   Den knarkade berättelsen! Icon_minitimelör aug 16, 2008 4:09 am

"Slår du mig med den där plankan så ska jag slå tillbaks så jävla hårt att du inte kan kalla dig polkagris utan att nån tittar på ditt huvud som kommer ha en form av en polkagris din jävla snilleblixt! Pojken blev förtvivlad...han ville ju bara leka. Klas visste att pella aldrig skulle skada honom, kanske tog Klas i lite för hårt, vem vet? men innan ens jag som skriver skiten visste det så slog Pelle till Klas rakt mellan:"
Till överst på sidan Gå ner
WinDesu
Epic
Epic
WinDesu


Man
Antal inlägg : 57
Age : 31
Stad : Tranås
Registration date : 08-08-14

Den knarkade berättelsen! Empty
InläggRubrik: Sv: Den knarkade berättelsen!   Den knarkade berättelsen! Icon_minitimelör aug 16, 2008 4:16 am

Ögonbrynen så att Klas fick en redig bakåtswing och flög ner i vattnet igen.
När klas kom upp på ytan roppas han: "Din jäklaste grod-jävel! När jag kommer upp ska du få en fetsmäll rakt på näsan!"
Pelle Polkagris skriker "förlåt" och springer iväg.
oturligt nog för Pelle, så uppstår ett litet rift i tid och rum- och helt plötsligt är han i Afrikas djupaste jungel.
Brevid honom ligger Klas och sover med en fisk över ansiktet.
Polkagris Pelle tar sitt förnuft och analyserar situationen, och han tänker att det är nog bäst att väcka Klas först.
Pelle såg nämligen på Discovery Channel att det är bäst att hjälpas åt i farliga situationer.
Pelle går bestämt fram till klas och:
Till överst på sidan Gå ner
http://fvas.roflforum.net
BonusFabbe
Epic
Epic
BonusFabbe


Man
Antal inlägg : 87
Age : 32
Stad : Tranås
Registration date : 08-08-14

Den knarkade berättelsen! Empty
InläggRubrik: Sv: Den knarkade berättelsen!   Den knarkade berättelsen! Icon_minitimelör aug 16, 2008 4:24 am

Äter upp fisken, medans han knaprar på som en jädra filosof så vaknar Klas av knaperiet, självklart är Klas förbannad för att han inte fick smaka utav fisken, men innan han hinner bli arg så märker han att han är mitt i en stor djungel. Klas tänkte först att det var en dröm, sen kom han på att han inte drömmer om fiskfjäll på näsan plus den där Pelle, så det är nog på redigt tänker Klas och tar en tugga råfisk.

Pelle säger; Du Klas, har du sätt på discovery channel nån gång?
Klas svarar bestämt; Bara Simpsons.
Innan de avslutat konversationen kommer den stora mäktiga Ank- (Fortsätt där ifrån du!)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Den knarkade berättelsen! Empty
InläggRubrik: Sv: Den knarkade berättelsen!   Den knarkade berättelsen! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Den knarkade berättelsen!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
FVS :: Drygt :: Knarkat-
Hoppa till: