FVS

En grupp idioter med en spontan själv-förolämpande kontorshumor utan någon vilja i livet som kämpar för att göra det bästa utav sin vardag. - Fredrik Reinfeldt

HemVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela | 

Ritchykows

Gå ner 
FörfattareMeddelande
ritchykows

Man
Antal inlägg : 8
Stad : värnamo
Registration date : 08-08-17

InläggRubrik: Ritchykows   fre aug 22, 2008 11:21 pm

Hejsan!

Jag blev medlem här för att fabbe ville att jag skulle bli det. Först så funkade det inte att bli medlem för mej. Jag o fabbe kämpade väldigt mycket för att hitta felet. Jag var tvungen att testa mozilla för att se om det skulle funka att bli medlem med den webbläsarn. Men bara samma svar. Hela tiden..
Tillslut kom fabbe på vad felet va.. Han hade lagt in två st åldersgränser när han gjorde sidan. Så jag var tvungen att lura till mej ett account här genom att skriva att jag var 15 istället för att jag är 14. Detta tog ungefär 4 dagar. Det var mycket jobbigt. För jag ville så gärna bli medlem här o träffa nya kompisar. Men nu är jag här!
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil
Krattjävel
Guld Medlem
Guld Medlem

Man
Antal inlägg : 58
Stad : Willy\'s va?
Registration date : 08-08-15

InläggRubrik: Sv: Ritchykows   sön aug 24, 2008 9:25 pm

Fan va jobbigt då
Användarens profil
ritchykows

Man
Antal inlägg : 8
Stad : värnamo
Registration date : 08-08-17

InläggRubrik: Sv: Ritchykows   mån aug 25, 2008 9:40 pm

jappsi
Användarens profil
WinDesu
Epic
Epic

Man
Antal inlägg : 57
Stad : Tranås
Registration date : 08-08-14

InläggRubrik: Sv: Ritchykows   lör aug 30, 2008 5:19 pm

Skumt.

ritchykows skrev:
Hejsan!

Jag blev medlem här för att fabbe ville att jag skulle bli det. Först så funkade det inte att bli medlem för mej. Jag o fabbe kämpade väldigt mycket för att hitta felet. Jag var tvungen att testa mozilla för att se om det skulle funka att bli medlem med den webbläsarn. Men bara samma svar. Hela tiden..
Tillslut kom fabbe på vad felet va.. Han hade lagt in två st åldersgränser när han gjorde sidan. Så jag var tvungen att lura till mej ett account här genom att skriva att jag var 15 istället för att jag är 14. Detta tog ungefär 4 dagar. Det var mycket jobbigt. För jag ville så gärna bli medlem här o träffa nya kompisar. Men nu är jag här!
Användarens profil http://fvas.roflforum.net
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Ritchykows   

Ritchykows
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
FVS :: FVS relaterat :: Nykomlingar-
Hoppa till: